Livet går vidare.

Livet är vackert, solen är fin, luften ger mig energi, allting går bra.
Tänk, vad lite sol och värme kan förändra tillvaron. Livet känns bra. Jag trivs. Allt går fint. Jag mår fint. Jag älskar mitt liv.
 
Jag är ensam igen, fast ändå inte.
Jag blev trött på att fundera över om hon ville, eller om jag ville. Istället försvann allt vi hade. Och det känns bra.
Hela historien har fått mig att inse att jag är ett renoveringsobjekt.
 
Ej lämplig för förhållande.
För skadad, behöver reperation. Behöver lagas.
 
Kommer jag nånsin bli hel?
Kommer jag nånsin att fungera normalt i en relation?
Jag vet inte.
Men det gör mig ingenting.
 
Livet känns bra. Jag trivs. Allt går fint.
 
Just nu är jag nöjd.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0