Du, igen.

Det var dumt, och jag visste om det.
Ett enkelt litet klick var allt som behövdes, för att så mycket skulle rasera.
 
Facebook, källan till all information. Där finns du.
Ditt äckel. Du vackra. Du våldtäktsman.
 
Din profilbild skvallrade om ditt vackra ansikte. Några albumbilder skvallrade om dig och din flickvän. Söta pussbilder. Bilder från nån resa. Ditt namn skvallrade om något annat. Pappa?
 
Det är orättvist.
 
Du har förstört mig, och jag fungerar fortfarande inte normalt.
..men du, du lever lyckligt och ditt liv fungerar. Ska du bli pappa?
 
Jag vet inte om mitt förhållande kommer att hålla, för jag klarar inte av sex. På grund av dig.
Jag tittat mig omkring när jag är utomhus, livrädd för att stöta på dig. För vad händer om du ser mig? Jag vill inte tillbaka till vad som fanns, jag vill inte få avskeds-självmords-sms och vara tvungen att höra av mig, lugna och avvärja dig, för att inte ha ett självmord på mitt samvete.
 
 
Jag önskar att jag slapp tänka på dig. Jag vill inte tänka på dig!
..men du har förstört mig.
 
Och somliga saker tar lång tid att reparera. (..andra saker går inte alls att reparera)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0