Besudlad.

Jag känner mig smutsig. Besudlad och använd. Liksom äcklig.
Samtidigt är jag arg. Så jävla arg.

Långeman har smittat mig. Han har smittat mig med klamydia. Jag har aldrig aldrig aldrig haft något sådant förut. Aldrig någonsin.
Men nu har han smittat mig.
Samtidigt så umgås han djävulskt mycket med någon annan. Någon annan än mig. Och det gör ont. Det känns så hemskt inuti mig att jag tror jag kommer gå sönder.
Vill han inte ha mig?
Tänk om han hellre vill ha henne.
Vad fan betydde jag?
Jag vill inte tänka att jag inte har betytt någonting, vi har ändå något. Jag önskar bara att jag visste vad.

Vi har en otrolig vänskap och talar om mycket. Vi har båda haft tidigare liv, som nu behöver bearbetas. Eller i alla fall så behöver vi båda lära oss tala om dem. Våga tala.

Sen har vi sex. Jepps - vi knullar. I princip alltid när vi ses.
Jag gillar att ha sex med honom - han gillar att ha sex med mig.

Men utåt sett - vad har vi då?
Betyder jag ingenting?
Tänker han bara slänga bort mig, som om ingenting?


Jag tycker så mycket om honom att det gör ont.
Det känns så hemskt när han är för nära andra, att det gör ont.
Han har smittat mig med klamydia. Det gör inte ont. Jag blir arg.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0