Vårsol och glädje.

Vädret är vackert och soligt, det känns underbart att våren äntligen är här! Jag mår fint. Jag cyklar genom staden, och jag ler åt det vackra jag ser. När jag är glad och ser något fint, så ler jag för mig själv. Jag har aldrig förstått det där med att man måste se så allvarlig ut om man är ensam. Jag ler. Delad glädje är dubbel glädje? Jag blir i alla fall glad om jag ser någon annan le. Glädjen liksom sprider sig genom människor på det sättet.
 
Det känns helt underbart att vara glad.
Jag känner mig lycklig.
Livet är underbart.
 
 
Dessutom, så är det fantastiskt att cykla!
 

Kommentarer
Postat av: Babyborderline

Jag blir också glad när jag ser andra le! Och jag blir glad när jag läser att du är glad! Vi får hjälpas åt att sprida glädjen när vi kan! <3

Svar: Tack babyborderline.Det var skönt att känna några månader av sol och glädje. <3
Motsats

2013-07-05 @ 20:55:29
URL: http://babyborderline.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0